~ Datenight ~

• 03.06.2013 - kl.12:02

I gr hadde jeg og min kjre en ganske s etterlengtet datenight. Vi sm snakket litt om at vi hadde s lyst g p kino, for endelig gikk det masse filmer som vi hadde lyst til se. S p lrdag plukket jeg opp telefonen og ringte min personlige barnevaktsentral (mamma & pappa). De hadde kjempe lyst til komme hjem til oss et par timer p en sndags kveld slik at to super slitne smbarnsforeldre kunne f seg en etter lengtet frikveld. S da begynte jakten p hvilken film vi skulle se. Vi hadde 3 stykker som vi virkelig ville se, men valget falt p den som begynte tidligst og varte minst. Slik er det ha barnevakt. Hehe, men det gjorde ingenting, for det viste seg nemlig vre Hangover part III.

Bde jeg og min kjre elsker bde nr 1 og nr 2 av disse filmene, s forventningene var skyhye. Etter ha sett den s m jeg si at den var ikke like god som de to andre, men den var absolutt morsom. Synes det var flott at de hadde ftt til en sammenheng mellom alle filmene, noe som gjorde at det ble bittelitt mere troverdig. Hehe, hper jo for all del at noen ikke opplever slike ting da, men morsomt var det. Kan virkelig anbefale denne filmen. Og ikke minst var det godt f komme ut bare vre kjrester igjen. Er s kjekt ha foreldre som stiller opp hele tiden. S tusen takk mamma og pappa, kjempe glad i dere <3

~ Jack Reacher ~

• 23.04.2013 - kl.16:12

Av og til er jeg snill kjrest og lar min kjre f se en skallt guttefilm. Jeg liker veldig godt guttefilmer, men det m vre handling og humor. Og denne gangen fallt valget p Jack Reacher. Ut i fra traileren s ser filmen ut som en liten blanding av Jason Bourne og Die Hard, og med en god dose humor. S alt i alt virket den ganske s lovende.

Ja, jeg hvet ikke helt hva jeg skal si. Helten var helt okei, det var litt humor, et flott mannfolk til bad guy, men selve handlingen var bare helt rva. Jeg satt gjennom hele filmen egentlig lurte p hva den handlet om, og da filmen etter en evighet endelig var ferdig s forstod jeg fortsatt ingenting. Hadde vi bare ftt vite mer om hvorfor ting gikk som de gikk, s hadde jeg kanskje syntes at filmen var litt bedre. Men slik som den er s vil jeg ikke gi den mer enn en 3'er.

Traileren kan dere se her:

Q; Har du sett denne filmen? Hva syntes du?

~ The Impossible ~

• 11.03.2013 - kl.17:06

I gr s jeg en film som heter The Impossible, det er en sann i historie om en families kamp under den forferdelige tsunamien i Thailand 2.juledag 2004. Det er vanskelig si at filmen er bra, fordi den er basert p virkelige hendelser. Filmen var helt jvlig se p. Jeg grt store deler av filmen, jeg kan ikke forst hvordan man overlever noe slikt. Jeg blir stolt over alle menneskene som hjalp hverandre under disse forferdelige omstendighetene. Men jeg vil anbefale alle se denne filmen. Den har satt et dypt spor i hjertet mitt, og jeg kommer aldri til glemme den.

Har du sett denne filmen?

~ Playing for keeps ~

• 06.03.2013 - kl.20:09

Her om dagen s jeg denne mega ste filmen - Playing for keeps. Den handler i bunn og grunn om en far som nsker gjennopprette forholdet til snnen sin, og kanskje vinne tilbabke x'en. Det er en skikkelig feelgood film. Du hvet godt hvordan den kommer til ende, men den har et godt hjerte, og et lekkert mannfolk med.

Gerard Butler spiller mannen vi alle skulle nske vi hadde, og er bare skikkelig lekker i denne filmen. En kjempe st film som jeg godt kan anbefale. Vil nok gi den en 4'er, siden den er ganske uforutsigbar.

Har du sett denne filmen? I sfall hva syntes du?

~ Rise of the Guardians ~

• 27.02.2013 - kl.11:29

Jeg har gledet meg til denne filmen kjempe lenge. Og nektet se den p kino, da jeg bare ser tegnefilmer p engelsk og dermed m vente til de kommer ut p nedlasting eller dvd. Og endelig kom denne filmen ut.

Jeg hadde store forhpninger, og da lille gull sovnet i armene mine i gr kveld, s jeg mitt snitt til ta pc'en opp i fanget og se den. Og den levde virkelig opp til forventningene. Utrolig morsom, st, spennendes og ikke minst fantastisk film. Tror at denne havner p topp 10 listen over de beste tegnefilmene. De hadde vridd litt p karakterene, noe som gjorde hele filmen for min del. Skuspillerene som hadde stemmene til de ulike karakterene var kjempe flinke.

Denne filmen vil jeg virkelig anbefale for barn i alle aldr, og da snakker jeg ogs om meg selv. Denne var bare helt utrolig bra og fr terningkast 6 av meg. Lenge siden det har kommet en s god tegnefilm.

~ Filmanmeldelse - Red Dawn ~

• 21.02.2013 - kl.21:41

I dag har jeg og min kjre sett en film som jeg hadde gledet meg kjempe lenge til, nemlig Red Dawn. Det er en nyinnspilling av en gammel film fra 80'tallet med samme tittel. Denne utgaven har kjekkaser som Chris Hemsworth, Josh Peck, Josh Hutcherson og Jeffrey Dean Morgan. Alts 4 gode grunner for oss jenter til se en action film. Denne filmen handler om at nord korea gr til angrep p verden. Og en gjeng ungdommer ser seg ndt til kjempe for holde seg i live og ikke minst vinne friheten sin tilbake. Filmen var utrolig bra, mye action, en god plot, masse lekkerbisker og den var underholdene for bde meg og min kjre. Terningkast 5 fra meg.

Har du sett filmen? I s fall, hva syntes du?

~ Cassandra ~

~ Cassandra ~